duminică, 15 octombrie 2017

Weekend de toamnă: Film, Expoziție, Plimbare și Cărți

Azi Micii Descoperitori au avut parte de o duminică de neuitat, dedicată doar lor. Pentru prima dată au fost la cinematograf și au vizionat filmul „Maria Mirabela”, în cadrul celei de-a III-a ediții a Zilelor Filmului Românesc la Chișinău. Ce-i drept, au privit doar începutul și finalul, dar pentru ei a fost o moment memorabil. 

Mai apoi ne-am plimbat cu toții prin centrul Chișinăului și am vizitat o expoziție tare frumoasă de Artă Modernă, organizată de artistul plastic Andrei Mudrea, chiar în  incinta atelierului său de creație. 

Am făcut fotografii, ne-am jucat cu frunzele, am mâncat covrigi calzi și ne-am plimbat pe strada pietonală, dupa care am mers la elefant.md, unde am cumpărat câteva cărțulii.

A fost o duminică de excepție!














Pentru a vedea și alte momente din viața Micilor Descoperitori, oferă-le un like paginii de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu