luni, 9 octombrie 2017

Un weekend de toamnă la bunica

Ne plac la nebunie weekendurile pe care nu trebuie să le petrecem în oraș și avem ocazia să mergem departe de gălăgie. Cel mai des în weekend mergem la bunici, fie la Rîșcani, fie la Călmățui, Hîncești. Asta am făcut și zilele trecute și pentru că nu prea am reușit să împărțim bucuria cu voi, am hotărât să vă arătăm acum, în câteva footografii, cum au petrecut Micii Descoperitori un weekend la bunica. 


Povestea a început la Gara de Nord, când am hotărât că vom merge la bunica mai devreme, să-i facem o surpriză, dar când am ajuns la gară am avut noi parte de o surpriză, căci nu mai erau bilete, astfel încât am fost nevoiți să așteptăm două ore. Nu ne-am plictisit, dar...

Ajunși la bunica, am mâncat din bucatele pregătite de ea, am profitat de timpul frumos și am adunat floricele din grădină, am desenat pe asfalt, am răsfoit albumele cu fotografii, am făcut frigărui și am cules struguri. Totul a fost nespus de frumos!


















Voi cum vă petreceți weekendurile?


Pentru a fi la curent cu noile evenimente din viața Micilor Descoperitori, vă invităm să le apreciați cu un like pagina de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu