sâmbătă, 20 mai 2017

Căsuțe din materiale reciclabile pentru păsările din parc

Cu ocazia Zilei Internaționale a Păsărilor, marcată anual pe data de 1 aprilie, împreună cu Micii Descoperitori am meșterit căsuțe pentru păsările din parcul din apropiere. Vă mărturisesc, a fost o experiență de neuitat, atât procesul de confecționare, cât și agățarea acestora în copac. Am participat toată familia, activitate care ne-a unit și mai mult și de care ne amintim cu mare drag.

Pentru că nouă ne place să reciclăm, am decis să meșterim căsuțele dintr-o cutie de la lapte și din câteva sticle de plastic. Am pus în ele mâncare, dupa care le-am instalat pe copacii din parc, cu gândul că păsările vor poposi aici și vor ciuguli din boabele pe care le-am lăsat drept surpriză, dar și se vor adăposti în căsuțe pe timp de noapte, vânt sau ploaie.

În timp ce instalam căsuțele, am discutat cu Micii Descoperitori despre păsările călătoare, care se reîntorc în țara noastră din țările calde și, deși nu vorbisem detaliat cu ei pe această temă, am fost uimită de faptul că Cecilia cunoștea de la grădiniță multe informații despre păsări.
Dimineața, când Cecilia merge la grădiniță, are grijă să pună mâncare în căsuțe, dar și să se asigure că sunt la locul lor. 



Ziua Internațională a Păsărilor este un bun prilej pentru a le povesti copiilor cât este de important să aibă grijă de mediul înconjurător și să fie prietenoși cu micile necuvântătoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu