joi, 21 decembrie 2017

Povestea bradului nostru de Crăciun

Din dragoste pentru natură, am decis că în acest an vom cumpăra un brad în ghiveci, pe care îl vom planta apoi în curtea casei, dupa ce îl vom împodobi de sărbători. Însă socoteala de acasă nu se potrivește cu cea de la târg... La sfârșitul lui noiembrie Stelian a fost internat în spital, iar noi nu am reușit să cumpărăm un brad în ghiveci. Reveniți acasă în ajun de Sfântul Nicolae, prima reacție a lui Stelian atunci când a intrat în casă a fost: unde-i bradul?, dupa care a început a plânge că vrea să împodobească brăduțul. Noi toată luna vorbisem că vom merge acasă și el abia aștepta acest eveniment. 


A doua zi, pentru că nu mai era chip de stat în casă la cât de insistent era Stelian să cumpărăm un brad, am optat totuși pentru unul natural, dar nu în ghiveci, căci nu am mai avut timp de căutări. Să fi văzut cu câtă bucurie au împodobit copiii brăduțul... Am folosit decorațiuni și globulețe de culoare argintie și albastră, dar și o instalație cu luminițe verzi și albastre, iar sub brad am pus oamenii de zăpadă pe care i-am confecționat încă din luna noiembrie.







Noi deja ne-am învățat lecția și la anul viitor vom căuta din noiembri brazi în ghiveci, astfel încât la 1 decembrie să avem bradul pregătit pentru a-l decora.

Dar bradul vostru de Crăciun cum arată?

Pentru a vedea și alte momente din viața Micilor Descoperitori, te invităm să  dai un like paginii de Facebook a blogului, dar și să-i urmărești pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu