marți, 23 mai 2017

Descoperim în patru Parcul de la Valea Morilor

Atunci când noi, părinții Micilor Descoperitori, avem timp liber, ne străduim să-l petrecem în sânul naturii, să mergem în parc sau în pădure, unde copiii se pot bucura din plin de iarbă, flori, cânt de păsărele. 

În una din serile săptămânii trecute, am mers la Valea Morilor. A fost o mare descoperire pentru Cecilia și Stelian, căci au avut parte nu doar de momente de joacă (există și un teren de joacă pentru copii), dar și de lecții de științele naturii. Am ascultat împreună cântecul broaștelor, am admirat rățuștele care înotau, am urcat și coborât scările, am ascultat șoaptele apei din iaz, am râs, am alergat și am povestit câte-n lună și-n stele.

Iată câteva fotografii care  arată cât de bine ne-am distrat împreună cu Micii Descoperitori!












Pentru vara 2017 ne-am propus să descoperim toate parcurile din Chișinău, astfel că urmărește-ne, căci urmează detalii! Între timp, bucură-ne și cu un like pe pagina de Facebook! Micii Descoperitori îți vor fi recunoscători!

Un comentariu: