marți, 29 august 2017

Vara Micilor Descoperitori în 24 de fotografii

În această vară Micii Descoperitori au avut parte de multe peripeții. Au mai crescut cu un an, așa că deja și lista activităților s-a mărit. La începutul verii am mers la bunici, unde am petrecut două săptămâni de neuitat, a urmat apoi integrarea lui Stelian în colectivul grădiniței, noi prieteni, noi emoții și descoperiri, și-au vândut jucăriile, au fost în căutarea cocostârcilor, au fost la SUN DĂ-I FEST, au hrănit porumbeii din fața Catedralei. În august, micuții au stat o lună la bunici, de data asta singuri, de unde au revenit cu cele mai frumoase amintiri.



Am adunat 24 din fotografiile pe care le-am făcut în perioada verii, deși știu foarte bine că multe, foarte multe momente nu am reușit să le surprind cu aparatul de fotografiat. Rămân emoțiile frumoase și amintirile dulci.

Deci, iată cum și-au petrecut vacanța de vară Micii Descoperitori!















































Pentru a vedea și alte detalii din viața Micilor Descoperitori, dă-le un like pe pagina de Facebook a blogului sau urmărește-i pe Instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu