sâmbătă, 9 mai 2020

Activitate educativă pentru copii: MOLDOVA este EUROPA

Cu ocazia Zilei Europei, sărbătorită anual pe data de 9 mai, am organizat pentru Micii Descoperitori o activitate educativă. În cadrul acesteia am discutat despre țările membre ale Uniunii Europene, despre Uniunea Europeană și scopul acesteia,  dar și de ce Republica Moldova trebuie sau nu să fie parte a Uniunii.

Pentru a înțelege mai bine ce reprezintă Uniunea Europeană, am studiat harta acesteia și drapelul, cât și steagurile fiecărei țări-membre. De asemenea, am conturat pe o foaie de hârtie harta Europei, având grijă să o desenăm și pe cea a Republicii Moldova, doar că în format mai mare, pentru a transmite clar mesajul activității: MOLDOVA este EUROPA. Nu am uitat nici de cele 12 stele, care simbolizează idealurile de unitate, solidaritate și armonie între popoarele Europei.

Iată ce am reușit să facem:



Dacă vei face și tu această activitate, nu uita să ne arăți rezultatul, postându-l pe pagina de Facebook a Micilor Descoperitori.

Un comentariu: