marți, 28 noiembrie 2017

I-am scris Moșului scrisoare

Azi copiii mi-au amintit că poimâine e iarnă, iar ei încă nu i-au scris lui Moș Crăciun scrisoare. Ei bine, le-am dat câte o foaie, câte un pix, creioane colorate și am purces la scris. Eu am scris doar începutul scrisorilor – Dragă Moș Crăciun! – și sfârșitul – Cecilia și Stelian, iar conținutul scrisorii a fost întocmit de ei. 

Întreaga scrisoare sună cam așa: „Dargă Moș Crăciun! Eu am fost cuminte anul acesta, am ajutat-o pe mama și pe tata, i-am ascultat, nu m-am certat cu frățiorul meu/surioara mea și am învățat multe lucruri interesante. Te rog să îmi aduci o casă ca în cartea „Sărbătorile trăiesc Acasă”, o carte, un rucsac, o mașină, o păpușă... Cu drag, Cecilia/Stelian”.

Dupa ce și-au scris dorințele pe foaie, Micii Descoperitori au pus scrisorile în plicuri, iar mâine tati le va duce la poștă, să ajungă cât mai repede la Moș.














Dar voi i-ați scris lui Moș Crăciun scrisoare?

Pentru a vedea și alte momente din viața Micilor Descoperitori, dați-le un like paginii de Facebook a blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu