vineri, 26 mai 2017

Prima călătorie în Împărăția Cărților la Biblioteca „Ovidius”

-Uraaa, mergem la bibliotecă! Ura!
-Stelian, eu sunt Peppa, iar tu ești George și mergem la bibliotecă! Uraa!

Atât de tare s-au bucurat Micii Descoperitori când au auzit că mergem azi la bibliotecă, încât, dacă ar fi apărut ceva care ne-ar fi împiedicat să ajungem acolo, le-am fi dat pe toate la o parte și tot la bibliotecă am fi mers. 

-Mami, vrem și noi la bibliotecă!, mi-a spus Cecilia în timp ce privea episodul „The Library” din desenul animat „Purcelușa Peppa”.
-Mergem, draga mea!, i-am răspuns eu, iar azi am mers la Biblioteca „Ovidius”, care se află aproape de casa noastră.

Biblioteca ne-a primit cu brațele deschise, iar bibliotecarele amabile i-au cucerit pe Micii Descoperitori. Ajunși în Împărăția Cărților, nu știau ce trebuie să facă, însă le-am explicat pe toate, pe rând.
  • Pentru început, Ceciliei i s-a făcut un permis de intrare la bibliotecă, fiind prima fetiță din grupa de la grădiniță, care are un asemenea card. A fost extrem de bucuroasă.
  • Am făcut apoi cunoștință cu toate sălile bibliotecii: Sala de Lectură, Sala cu Cărți pentru Copii, Sala cu Cărți pentru Maturi.
  • Copiii au studiat minuțios rafturile cu cărți, apoi și-au ales câteva cărțulii, pe care urmează să le citim împreună.
  • Și mami și-a ales o carte. Pe toate trebuie să le păstrăm și să le restituim la timp. Asta Cecilia și Stelian au reținut și din desenul animat.
  • Doamna bibliotecară le-a dăruit copiilor ceva dulce, iar Ceciliei – o bufniță confecționată manual, care să îi stea alături în timp ce ascultă poveștile.
  • Copiii au trăit momente interesante, despre care povestesc entuziasmați.













Micii Descoperitori vă îndeamnă și pe voi, mămici și tătici, să vă luați copiii și să-i împrieteniți cu biblioteca. Noi promitem solemn să fim vizitatori fideli ai Bibliotecii „Ovidius”, să păstrăm cărțile, să le citim, apoi să le returnăm pentru a fi lecturate de alți copii dornici de cunoștințe!

Pentru a vedea și alte scene interesante din viața Micilor Descoperitori, nu ezitați să ne dați un like paginii de Facebook sau să ne urmăriți pe Instagram!

2 comentarii: