vineri, 26 octombrie 2018

Un octombrie cu multe plimbări și odihnă în aer liber


Pentru noi luna octombrie a fost una cu adevărat deosebită. Am petrecut mult timp cu familia, iar în timpul liber ne-am plimbat mult. Nu am fost în parcuri sau în alte locuri din Chișinău, dar am descoperit locuri frumoase chiar lângă casă. Am adunat frunze, porumbele și nuci, ne-am jucat cu frunze și am făcut multe fotografii frumoase, ca amintire pentru anii când vom fi prea mari pentru jocuri.

Lăsăm fotografiile să vorbească mai mult și să vă convingă și pe voi să nu stați în case, să ieșiți în parcuri, în pădure, la plimbare, pentru a descoperi lucruri noi și a permite copiilor să cunoască îndeaproape natura și mediul înconjurător.


Multă joacă, aer curat și gânduri pozitive!
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu