joi, 1 iunie 2017

Mândre romanițe, romanițe! Haide, spune-mi, mă iubești ori ba?

Suntem în perioada când romanițele ne bucură cu frumusețea lor fermecătoare, iar mirosul îmbătător ne îmbie să le admirăm și mai mult. Zilele trecute, Micii Descoperitori s-au jucat muuuuult cu aceste flori, le-au cules, având grijă să lase romanițe și albinuțelor, iar noi ne-am amintit de copilărie și de jocul „Mă iubește - Nu mă iubește”.

La fel ca păpădiile, romanițele sunt minunate atunci când le adunăm într-un buchețel sau facem din ele coronițe, însă și mai bune sunt dacă preparăm din ele ceai.

Vezi în fotografiile de mai jos cum au făcut Cecilia și Stelian cunoștință cu romanițele.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pentru a vedea și alte descoperiri, nu ezita să ne dai un like pe pagina deFacebook a Micilor Descoperitori sau să ne urmărești pe Instagram!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu