duminică, 4 iunie 2017

Cum au petrecut Micii Descoperitori Ziua Copiilor 2017

Pentru Micii Descoperitori Ziua Copiilor a început pe 31 mai, când am mers la pacul de distracții și am urcat cu toată familia în Roata Viziunii. A fost un eveniment distractiv, cu multe emoții, frică, wow-uri și zâmbete. 

Ziua de 1 iunie am petrecut-o la Moldexpo, unde a fost organizat KID'S EXPO, cea mai rumoasă expoziție dedicată familiei. Aici am avut parte de multă distracție, muzică și voie bună.

Am vizitat expoziția, Micii Descoperitori au gustat din biscuiți, dulciuri și alte bunătățuri oferite de participanții la KID'S EXPO, au colorat, au primit în dar baloane și alte mici atenții, după care am participat cu toții la „Picnic în familie”, organizat de OM Kids, la care copiii și-au făcut singuri tartine. 

În timp ce copiii au stat afară cu tati, bucurându-se de atmosfera veselă, mami a participat la ”Șezătoarea Mamelor”, organizată de revista „Odoraș” și la Seminarul cu Lilu Ojovan, cu genericul „Mami, poți și tu!”.







A fost o z frumoasă, cu emoții pozitive și amintiri de neuitat!

Pentru a vedea și alte momente din viața Micilor Descoperitori, urmărește-i pe Instagram sau dă-le un like pe pagina de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu